CD06E343-F455-427B-9F88-0C7034B01663

28 november 2021 - Kathmandu, Nepal

CD06E343-F455-427B-9F88-0C7034B01663

Deze foto werd gemaakt op 28 november 2021 in Kathmandu, Nepal.

1. Monique:
    28 november 2021
    Mooie kleuren geuren en belevenissen ! Prachtige foto’s een avontuur in een avontuur !
    Wij genieten mee van jouw mooie begeleiding en geest in het verhaal ! Fijn gedaan en ik zie naar het vervolg uit ! Hier is het langzamerhand aan het winteren De bladen van de bomen de feestdagen die komen ! Sterling en Mackenzie hebben een huis gekocht in Seattle Bainbridge eiland recht voor Seattle Dus de Ferry elke dag maar het is het waard en erg mooi Ik zal je de link sturen Ze zijn er erg blij mee En nu weer verhuizen voor kerstmis !! Veel liefs wees voorzichtig Geniet dikke zoen !!!❤️💥❤️
  2. Marleen Holthuis:
    28 november 2021
    Mooi verhaal Belloe! Zó leuk om te lezen! En nu nog niet, maar er komt natuurlijk wél een moment dat het allemaal op de rails is en je “gewoon “ je werk kan doen. Toch? 😳😃
  3. Anne:
    28 november 2021
    Mooi avontuur juul, ik kijk elke keer uit naar je verhaal, mag best vaker hoor!
  4. Birgitte Erp van:
    29 november 2021
    Mooie gedenkdagen en feesten, prachtige offers zoals de kleurrijke mandala's van bloemen waar ik gek op ben. Ode aan de vergankelijkheid. Hier is het nat en koud en verlangen we naar de kerst zodat we met z'n allen weer rond de kachel kunnen verpozen. Heel veel liefs aan jou en Rene (mocht je hem binnenkort zien). Take care 😘😘😘